Szkoła Podstawowa im mjr. H. Dobrzańskiego "Hubala"

Szkoła Podstawowa im mjr. H. Dobrzańskiego "Hubala"

66-320 Trzciel
ul. Kościuszki 21
Tel.: (95) 743-12-18/19, Fax: (95) 743-12-18

zetrzciel@zetrzciel.szkolnastrona.pl

Kalendarium

Niedziela, 2024-04-28

Imieniny: Bogny, Walerii

Kartka z kalendarza

KARTA ZGŁOSZENIA DZIECKA NA OBIADY

KARTA ZGŁOSZENIA DZIECKA NA OBIADY W ZESPOLE EDUKACYJNYM W TRZCIELU

Rok szkolny................ od dnia......................................... do dnia ............................................

Nazwisko i imię ucznia................................................................................................................

Data urodzenia..................................... Klasa................... Szkoła Podstawowa* / Gimnazjum*/

Wychowawca...............................................................................................................................

  1. Imiona i nazwisko rodziców (opiekunów) dziecka

.................................................................................................................................................

  1. Adres zamieszkania rodziców (opiekunów ) dziecka

….......................................................................................................................................

Kontakt: tel. kontaktowy ......................................................................................................

  1. Na posiłki: obiad szkolny*
  • Rodzice zobowiązani są do terminowego uiszczania opłat za obiady do dnia 10 danego miesiąca, płatne za miesiąc z góry na konto Zespołu Edukacyjnego w Trzcielu nr konta

82 8367 0000 0060 2318 2006 0001.

  • W przypadku nieterminowego dokonywania wpłat lub niezapłacenia w danym miesiącu dziecko zostanie wypisane z posiłków i będą naliczane ustawowe odsetki.
  • Dopuszcza się dokonywanie odpisów w przypadku nieobecności dziecka.
  • Opłata za obiady podlega zwrotowi ( w formie odpisu w kolejnym miesiącu, począwszy od dnia następnego po zgłoszeniu) w wysokości odpowiedniej wielokrotności stawki żywieniowej. Nieobecność dziecka powinna być zgłoszona do godz. 8.00 u intendenta (tel. 95/74-31-218 wew. 25). Odpisów od opłat dokonuje intendent.
  • Rezygnacja z korzystania ze stołówki szkolnej następuje wyłącznie na piśmie (u intendenta).
  • Uczniowie zobowiązani są do przestrzegania „Regulaminu Stołówki Szkolnej” i właściwego zachowania się na terenie stołówki (w przypadku naruszenia ustalonych zasad dziecko zostanie wypisane z obiadów).
  • Zapoznałem się i przyjąłem(łam) do wiadomości i stosowania.

 

 

                                                                                                  ..........................................................................................

                                                                                                    data , podpis rodziców / opiekunów prawnych

                                                                                      (niepotrzebne skreślić)